Bestuur

Voorzitter:                      Renée Vissers
Penningmeester:        Bert Engels
Secretaris:                      Ton Jacobs

Lid:                                   Arjan van der Stelt
Lid:                                   Angela Aarts – Gerritsen

E-mail: stichting_overlijdensuitkering_financien@belastingdienst.nl

Bestuurslid Stichting Overlijdens Uitkering Financiën (SOF1955)

 

Vacature bestuurslid

Stichting Overlijdens Uitkering Financiën (SOF1955) is op zoek naar enkele nieuwe bestuursleden die ons willen komen versterken. Als stichting streven wij ernaar om bij het overlijden van een collega, diens partner of kind een financiële uitkering toe te kennen, voor een overlijden in 2024 bedraagt de uitkering 5000.

Over SOF1955:

SOF1955 is een collegiaal fonds waarbij medewerkers van het ministerie van Financiën tegen betaling van een maandelijkse vergoeding deelnemer kunnen worden.
De stichting keert uitsluitend uit aan deelnemers, hun partner of erfgenaam. De laatste jaren is gemiddeld 300.000 uitgekeerd.

Wat wij bieden:

Een leuk en gezellig bestuur waarbinnen goed wordt samengewerkt.
Dank van collega’s en nabestaanden voor je waardevolle bijdrage.
Je wordt in principe benoemd voor een termijn van minimaal 6 jaar.

Eisen:

Je bent werkzaam bij het ministerie van Financiën.
Je hebt een vast arbeidscontract.
Je bent jonger dan vijftig jaar. Deze eis stellen we omdat bijna het hele bestuur binnen vijf jaar met pensioen gaat. Nieuwe jonge bestuursleden moeten voor de continuïteit zorgdragen. We hopen dat je begrip hebt voor deze leeftijdseis.

Werkwijze:

Het bestuur vergadert vier keer per jaar, waarvan drie keer via Webex en éénkeer in het midden van het land, meestal in Utrecht-Overvecht.
Het dagelijks bestuur vergadert daarnaast ook nog vier keer per jaar. De vergaderingen duren niet langer dan 2-3 uur.

Vergoedingen:

Alleen werkelijk gemaakte kosten worden vergoed. Het betreft een vrijwilligersfunctie, bij reizen per auto naar de vergaderingen bedraagt de vergoeding € 0,28 per kilometer.
Een aantal werkzaamheden (o.a. het bezoeken van de vergaderingen) mogen onder werktijd worden uitgevoerd. Bespreek dit vooraf met je leidinggevende.
Voor het reizen naar de vergaderingen met het openbaar vervoer mag je gebruik maken van de OV jaarkaart (mobiliteitskaart) van Shuttel.

Meer informatie:

Voor meer informatie kun je contact opnemen met de voorzitter, secretaris of penningmeester van de stichting. Heb je interesse, neem dan ook telefonisch contact op en we maken daarna graag een (Webex) afspraak voor een kennismakingsgesprek.

Wij zien uit naar jouw reactie!